PROGRAMOS PAGAL DALYKUS/UGDYMO SRITIS
BENDRAVIMAS IR BENDRADARBIAVIMAS MOKYKLOJE | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002579 | Bendradarbiavimo gebėjimų, reikalingų ugdyti ir teikti reikalingą švietimo pagalbą ir paslaugas, tobulinimas | A. Čibirienė | 2021.04.15 |
211001019 | Mokytojo asmeninių galių ir bendruomenės sutelktumo stiprinimas | V. Stipinienė | 2021.02.08 |
213002574 | Emociškai saugios ir akademiškai inovatyvios mokymo(si) ir ugdymo(si) aplinkos kūrimas | A. Čibirienė | 2021.04.06 |
213002580 | Ugdymo bendruomenės, partnerystės ir motyvacijos iššūkiai (6 moduliai po 8 val.) | V. Stipinienė | 2021.04.07 |
BIBLIOTEKININKAI | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002603 | Mokyklos biblioteka – daugiafunkcė mokymosi erdvė (80 val.) | D. Klimantavičienė | 2020.04.01 |
FIZINIS UGDYMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002709 | Fizinis raštingumas: teorija ir praktika mokykliniame fiziniame ugdyme | D. Klimantavičienė | 2021.09.08 |
213002794 | Modernus, aktyvus ir sveikas mokytojas – laimingas mokinys! | D. Klimantavičienė | 2021.10.22 |
213002330 | Šiuolaikinė fizinio ugdymo pamoka | D. Klimantavičienė | 2021.01.28 |
PRADINIS UGDYMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002825 | Aktyvus, tyrinėjimu grįstas, kiekvieno pradinių klasių mokinio mokymasis. Ugdymo turinio aktualijos ir naujovės | V. Stipinienė | 2021.11.09 |
IKIMOKYKLINIS IR PRIEŠMOKYKLINIS UGDYMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002599 | Ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo organizavimo, planavimo ir vaiko pasiekimų bei pažangos vertinimo sistema | R. Sasnauskienė | 2021.04.16 |
213002382 | Socialinių emocinių įgūdžių ugdymas integruojant Kimochis programą | R. Sasnauskienė | 2021.02.18 |
213002428 | STEAM ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje: inovatyvūs metodai, netradicinės aplinkos, praktinės idėjos | R. Sasnauskienė | 2021.03.03 |
213002498 | Teatro metodai ankstyvajame ugdyme | R. Sasnauskienė | 2021-03-121 |
213002581 | Vaikystės pedagogų profesinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra | R. Sasnauskienė | 2021.04.07 |
213002927 | Ikimokyklinio ugdymo mokytojų ugdomosios veiklos stebėsena ir vertinimas, įsivertinimas | R. Sasnauskienė | 2021.04.07 |
213003361 | Folkloras – itin vertinga ir patraukli vaikų ugdymo priemonė | R. Sasnauskienė | 2022.11.07 |
213003459 | Pedagoginio darbo kompetencijų psichosocialiniame kontekste ugdymas dirbant su ikimokyklinio bei mokyklinio amžiaus vaikais ir paaugliais | R. Sasnauskienė | 2022.12.09 |
213003891 | Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo metodikos kursai. Fizinis ugdymas | D. Klimantavičienė | 2023.09.22 |
213004109 | Vaiko raidą ir ugdymąsi skatinančios pedagoginės strategijos ikimokyklinėje įstaigoje | Rasa Sasnauskienė | 2024-02-01 |
ĮTRAUKUSIS UGDYMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002578 | Gabių ir kūrybiškų vaikų ugdymas, remiantis kitų kultūrų patirtimi | R. Sasnauskienė | 2021.04.07 |
213002383 | Įtraukiojo ugdymo praktikos link | L. Ruzgienė | 2021.02.18 |
213002355 | Ypatingų vaikų pažinimas ir integravimas į bendrojo ugdymo grupę/klasę | R. Sasnauskienė | 2021.02.09 |
213002572 | Įvairių gebėjimų mokinių pažinimas, motyvavimas, paramos ir pagalbos jiems teikimas | V. Stipinienė | 2023.10.19 |
213002573 | Pozityvaus elgesio palaikymo strategijos dirbant su autizmo spektro bei emocijų ir elgesio sutrikimą turinčiais vaikais | D. Klimantavičienė | 2021.04.06 |
213003260 | Atnaujintų Bendrųjų programų pritaikymas mokymosi sutrikimų (bendrųjų, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams | L. Ruzgienė | 2022.08.26 |
213003298 | Įtraukusis ugdymas - saugios ir sveikos emocinės aplinkos kūrimas. Kartu įveikime ugdymo (si) ir mokymo ( si) sunkumus | R. Sasnauskienė | 2022.10.04 |
213003460 | Pažinimo ir kūrybiškumo kompetencijų ugdymas siekiant kiekvieno mokinio asmeninės ūgties | L. Ruzgienė | 2022.12.09 |
213003692 | Universalus dizainas švietime: kas, kaip, kam? | V. Stipinienė | 2023.04.19 |
213003691 | Įtraukiojo ugdymo organizavimas – pagalba mokyklai ir mokytojui | V. Stipinienė | 2023.04.19 |
213003982 | Globalaus skaitymo metodu grįstų e-priemonių kūrimo ir taikymo praktikos ugdyme | D. Klimantavičienė | 2023.11.20 |
213004108 | Inovatyvūs mokymo metodai ir praktikos, siekiant užtikrinti migrantų mokiniams sėkmingą socialinę ir akademinę integraciją | L. Ruzgienė | 2024-02-01 |
213004120 | Galimybės kiekvienam vaikui. Įtraukusis ugdymas | E.Žaromskienė | 2024-02-08 |
213002700 | Vaiko gerovės komisijos veikla įtraukiojo švietimo kontekste | V. Stipinienė | 2024-02-08 |
213004289 | Kvalifikacijos tobulinimo programa mokytojų padėjėjams, dirbantiems su ASS turinčiais mokiniais | L. Ruzgienė | 2024-04-25 |
213004566 | Įtraukusis ugdymas - profesinio kapitalo įtaka mokyklos kultūrai | D. Klimantavičienė | 2024-07-15 |
213004571 | Kaip sudaryti sąlygas, kad specialiųjų ugdymo(si) poreikių turintys mokiniai nejaustų atskirties? | V. Stipinienė | 2024-07-18 |
LIETUVIŲ KALBA | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002559 | Sumanaus skaitytojo ugdymas XXI amžiuje: kaip sudominti mokinius literatūra? | A. Čibirienė | 2021.03.30 |
213002560 | Taikomoji mokyklinė gramatika: teorinės aktualijos ir praktika | A. Čibirienė | 2021.04.12 |
213003280 | Lietuvių kalbos mokymo(si) praktinės realijos | A. Čibirienė | 2022.09.22 |
213003857 | Teksto skaitymo ir kūrimo strategijos lietuvių kalbos ir literatūros pamokose | A. Čibirienė | 2023.09.01 |
221001024 | Lietuvių kalbos pagrindai užsieniečiams | E. Žaromskienė | 2024-01-16 |
LYDERYSTĖS GEBĖJIMŲ UGDYMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002128 | Lyderystės veiksmingumo stiprinimas šiuolaikinė mokyklos kontekste | L. Ruzgienė | 2020.10.26 |
213002597 | Mokytojo asmeninės lyderystės aktualizavimas ugdant socialiai atsakingą žmogų | A. Čibirienė | 2021.04.19 |
213002530 | Švietimo įstaigų vadovų lyderystės kompetencijų ugdymas | R. Sasnauskienė | 2021.03.22 |
213003179 | Nuo vadovavimo iki lyderystės šiuolaikinėje mokykloje | L. Ruzgienė | 2022.05.02 |
213003223 | Vadovavimo meistrystė – lyderystės link | L. Ruzgienė | 2022.06.16 |
213004254 | Vadybos principų taikymas ugdymo įstaigoje | D. Klimantavičienė | 2024-04-05 |
213004567 | Asmeninė lyderystė švietimo įstaigoje | L. Ruzgienė | 2024-07-15 |
213004344 | Ugdomasis vadovavimas (koučingas) | L. Ruzgienė | 2024-05-06 |
MATEMATINIS RAŠTINGUMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002595 | Aktyviųjų veiklų matematikos pamokos planavimas ir individualios pažangos matavimas, gerinant mokinių pasiekimus | E. Žaromskienė | 2021.04.16 |
213002777 | Matematinių kompetencijų ugdymas pradinėje mokykloje | D. Klimantavičienė | 2021.10.20 |
213002340 | Inovacijos matematinio ugdymo srityje | D. Klimantavičienė | 2021.02.03 |
MENINIS UGDYMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002811 | Muzikinės veiklos darželyje, pradinėse klasėse: ugdymo metodai, inovatyvios ugdymo praktikos | R. Sasnauskienė | 2021.11.03 |
213002778 | Nuo muzikinės idėjos iki praktikumo | Ž. Kemeklienė | 2021.10.20 |
213002745 | Šiuolaikinio muzikinio (meninio) ugdymo ypatumai | R. Sasnauskienė | 2021.09.29 |
213003087 | Fortepijoninio repertuaro įvairovė ir sklaida vaikų muzikos ir meno mokykloms taikant įtraukųjį ugdymą | Ž. Kemeklienė | 2022.03.21 |
„PERKVALIFIKAVIMO“ KURSAI | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002412 | Fizinio ugdymo pradinėse klasėse metodikos kursai (40 ak. val.) | D. Klimantavičienė | 2021.03.01 |
213003261 | Kvalifikacijos tobulinimo programa meninio ugdymo – muzikos, dailės, šokio – pedagogams, ketinantiems mokyti pagal ikimokyklinio ir/ar priešmokyklinio ugdymo programas | R. Sasnauskienė | 2022.08.26 |
223002327 | Pedagoginių ir psichologinių žinių kursas (180 ak. val.) | D. Klimantavičienė | 2020.06.25 |
213002613 | Šiuolaikinio priešmokyklinio ugdymo gairės | R. Sasnauskienė | 2021.04.29 |
213002611 | Šeimos darželių programa | R. Sasnauskienė | 2021.04.28 |
PSICHOLOGINĖS PROGRAMOS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002781 | Ugdymo įstaigos darbuotojų psichologinis atsparumas ir motyvacija | R. Sasnauskienė | 2021.10.21 |
211001694 | Mokytojo psichinės sveikatos gerinimas. Efektyvių streso įveikų galimybių programa | E. Žaromskienė | 2024-02-08 |
213004570 | Profesinis nuovargis, perdegimo sindromas pedagoginiame darbe | V. Stipinienė | 2024-07-18 |
RUSŲ KALBA | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002563 | Pamokos virsmas (rusų kalbos mokytojams) | A. Čibirienė | 2021.03.30 |
SKAITMENINIS RAŠTINGUMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002404 | Darbas su Google dokumentais | D. Klimantavičienė | 2021.02.28 |
213002571 | IKT įrankiai mokytojui ir pagalbos mokiniui specialistui: paprastai ir suprantamai | D. Klimantavičienė | 2021.04.06 |
213002625 | Kursų kūrimas virtualioje mokymosi aplinkoje MOODLE pradedantiesiems | D. Klimantavičienė | 2021.05.07 |
213002624 | Kursų kūrimas virtualiojoje mokymosi aplinkoje MOODLE: konsorciumo programa pažengusiesiems | D. Klimantavičienė | 2021.05.07 |
213002403 | Microsoft Office 365 galimybių panaudojimas tobulinant ugdymo proceso organizavimą | D. Klimantavičienė | 2021.02.28 |
213002111 | Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijos tobulinimo programa | D. Klimantavičienė | 2020.10.21 |
211000701 | Mokymosi proceso organizavimas ir valdymas skaitmeninėje mokymosi aplinkoje | D. Klimantavičienė | 2020.01.31 |
213002780 | Skaitmeninės kompetencijos tobulinimas | D. Klimantavičienė | 2021.10.21 |
213003968 | Skaitmeninei mokyklai pasiruošęs pedagogas | Ž. Kemeklienė | 2023.11.08 |
213004157 | Python programavimo kursas | D. Klimantavičienė | 2024-02-20 |
213004572 | Skaitmeninės mokymo priemonės pamokoje: kuo galėtų naudotis mokytojai ruošiantis pamokoms? | V. Stipinienė | 2024-07-18 |
SOCIALINIŲ-EMOCINIŲ KOMPETENCIJŲ UGDYMAS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
211000589 | Socialinių emocinių kompetencijų ugdymas lavinant Emocinį intelektą (EQ) | L. Ruzgienė | 2018.01.31 |
STEAM ugdymas | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002596 | Mokymasis eksperimentuojant – praktinių seminarų ciklas | R. Sasnauskienė | 2021.04.16 |
213002569 | Efektyvus, tyrinėjimu grįstas STEAM mokymas(is) | V. Stipinienė | 2021.09.01 |
213003370 | STEAM ir tyrinėjimu grįstas ugdymas | V. Stipinienė | 2022.11.10 |
213004415 | STEAM - tarpdisciplininių veiklų ir šiuolaikinių technologijų sintezė | D. Klimantavičienė | 2024-05-01 |
213004565 | STEAM pamokos architektūra | D. Klimantavičienė | 2024-07-15 |
213004568 | Patyriminis ir probleminis mokymosi metodai sėkmingai STEAM integracijai | S. Katiševskaja | 2024-07-15 |
STIPRIĄ GEROS MOKYKLOS POŽYMIŲ RAIŠKĄ TURINČIŲ MOKYKLŲ PROGRAMOS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002666 | LEGO ir mąstymo žemėlapiai kritinio, algoritminio mąstymo bei emocinio intelekto lavinimui | V. Stipinienė | 2021.06.09 |
213002604 | Ugdymo(si) proceso tobulinimas, plėtojant profesinį bendradarbiavimą ir kuriant mokymą(si) įgalinančią aplinką | V. Stipinienė | 2021.04.21 |
UGDYMO PROCESO ORGANIZAVIMAS KLASĖS LYGMENIU | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002722 | Akademinių pasiekimų ir asmeninės ūgties dermė pamokoje taikant savivaldį ir personalizuotą mokymąsi | V. Stipinienė | 2021.09.17 |
213002842 | Gabiųjų ugdymas: kas mokyklos galioje ir valioje | D. Klimantavičienė | 2021.11.19 |
213002534 | Grįžtamojo ryšio ir mokinių mokymosi pasiekimų sąsaja: kaip padėti vaikams taisyti jų klaidas? | E. Žaromskienė | 2021.03.23 |
213002537 | Į mokinį orientuotas ugdymo procesas: strategijų ir metodų beieškant | E. Žaromskienė | 2021.03.24 |
213002552 | Į mokymąsi orientuotas mokymas | E. Žaromskienė | 2021.03.29 |
213002813 | Mokytojo iššūkis: kiekvieno vaiko sėkmė pamokoje. Ar tai įmanoma? | E. Žaromskienė | 2021.11.03 |
213002533 | Naujosios kartos vaikai - iššūkis mokytojui. Kodėl (kaip) juos reikia ugdyti ir vertinti kitaip? | A. Čibirienė | 2021.04.01 |
213002477 | Pamokos struktūros kokybė | A. Čibirienė | 2021.03.09 |
213002386 | Šiuolaikinė pamoka. Kaip siekti kiekvieno mokinio pažangos? | V. Stipinienė | 2021.02.19 |
213002442 | Vadovavimas mokymuisi | A. Čibirienė | 2021.03.22 |
213002604 | Ugdymo(si) proceso tobulinimas, plėtojant profesinį bendradarbiavimą ir kuriant mokymą(si) įgalinančią aplinką | V. Stipinienė | 2021.04.21 |
213003143 | Mokinio gebėjimų ir ugdymo(si) poreikių atpažinimas ir panaudojimas siekiant jo pažangos | V. Stipinienė | 2022.04.07 |
213003096 | Vertinimo, įsivertinimo organizavimas ir refleksija pamokoje. Sugrįžimas prie pamokos uždavinio ir pasiektų rezultatų aptarimas | A. Čibirienė | 2022.03.23 |
213003247 | Kaip mokyti įdomiau? Ugdymosi proceso organizavimas netradicinėse aplinkose | L. Ruzgienė | 2022.07.11 |
213003371 | Šiuolaikinės ugdomosios veiklos kokybė: aktualūs klausimai ir veiksmingi sprendimai | V. Stipinienė | 2022.11.10 |
213003587 | Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimas mokyklose | D. Klimantavičienė | 2023.02.15 |
213003980 | Atnaujintas ugdymo turinys ir kompetencijomis grįstas ugdymas | V. Stipinienė | 2023.11.20 |
213003981 | Kaip „auginti“ mokinį? | V. Stipinienė | 2023.11.20 |
213004077 | Kūrybiškumas kaip įkvėpimas švietimo srities darbuotojams | D. Klimantavičienė | 2023.12.29 |
213004156 | Tarpdalykinis integravimas, kaip veiksnys, darantis įtaką mokinio individualiai pažangai | E. Žaromskienė | 2024-02-20 |
213004608 | Inovatyvūs mokymo metodai ir praktikos, siekiant užtikrinti migrantų mokiniams sėkmingą socialinę ir akademinę integraciją | L. Ruzgienė | 2024-08-30 |
UŽSIENIO KALBŲ KURSAI | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
210009035 | Anglų kalbos kursai | E. Žaromskienė | 2021.09.01 |
KITOS PROGRAMOS | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213002575 | Mokinio raidos ypatumai socialiniu-psichologiniu aspektu | V. Stipinienė | 2021.04.06 |
213002598 | Pozityvioji švietimo komunikacija: vertės kūrimas mokykloje naudojantis duomenimis | L. Ruzgienė | 2021.04.16 |
213004202 | Asmens duomenų apsauga švietimo įstaigoje | E. Žaromskienė | 2024-03-12 |
213004197 | Tinkamas švietimo įstaigos išteklių valdymas. Teisininko patarimai | E. Žaromskienė | 2024-03-12 |
PROGRAMOS NE LIETUVOS TERITORIJOJE | |||
Programos Nr. | Programos pavadinimas | Atsakingas KRŠC darbuotojas | Registracijos data |
213003228 | Kūrybiškumo ugdymas mokykloje: Lenkijos mokytojų patirtis | D. Klimantavičienė | 2022.06.22 |
213003220 | Mokykla kiekvienam: įtraukiojo ugdymo patirtys Norvegijos švietimo įstaigose | D. Klimantavičienė | 2022.06.22 |
213003263 | Mišraus mokymo organizavimo patirtis Italijos ugdymo įstaigose | L. Ruzgienė | 2022.09.01 |
213003795 | Švietimas ir pasaulio paveldo puoselėjimas Kroatijos ugdymo įstaigose | D. Klimantavičienė | 2023.06.27 |
213003740 | Mokyklos ir kultūros įstaigos bendradarbiavimas ugdant moksleivių skaitymo gebėjimus: Lenkijos, Slovakijos ir Čekijos patirtis | D. Klimantavičienė | 2023.05.22 |
213003799 | Gabių vaikų ugdymo patirtis Latvijos ugdymo įstaigose | D. Klimantavičienė | 2023.06.28 |
213004253 | Inovatyvios veiklos mokykloje – Suomijos bibliotekų patirtis | D. Klimantavičienė | 2024-04-08 |
213004515 | Įtraukusis ugdymas Austrijoje: strategijos ir metodikos | D. Klimantavičienė | 2024-06-17 |
Valstybės tarnautojams
Nr. | Programos pavadinimas | Apimtis (val.) |
VT-1 | Organizacijos įvaizdžio kūrimas | 8 |
VT-2 | Darbo santykių teisinis reglamentavimas: darbo santykių įforminimas, vykdymas, pakeitimai ir nutraukimas; darbo ir poilsio laiko reglamentavimo teoriniai aspektai ir praktinės rekomendacijos | 8 |
VT-3 | Bendravimo ir bendradarbiavimo psichologiniai ypatumai valstybės tarnyboje | 18 |
VT-4 | Tarnybinis etiketas – valstybės tarnautojo įvaizdžio dalis. Valstybinės įstaigos reprezentavimo metodika | 24 |
VT-5 | Įstaigos dokumentų rengimas, tvarkymas ir apskaita: dažniausiai pasitaikančių klaidų analizė | 8 |
VT-6 | Valstybės tarnybos etika ir kovos su korupcija aktualijos | 8 |
VT-7 | Andragogikos pagrindai | 18 |
VT-8 | Gebėjimai, reikalingi derybų procese | 8 |
VT-9 | ECDL (7 moduliai) kompiuterinis raštingumas | 60 |
VT-10 | ECDL pradmenų (4 moduliai) kompiuterinis raštingumas | 54 |
VT-11 | Bendravimas su probleminiais klientais. Konstruktyvus konflikto sprendimas. Stresas ir jo įveikimo būdai | 8 |
VT-12 | Darbo santykių teisinio reglamentavimo naujovės ir jų praktinis taikymas | 8 |
VT-13 | Darbuotojų veiklos valdymas ir komandos darbo organizavimas. Veiklos optimizavimas šiuolaikinėmis sąlygomis | 8 |
VT-14 | 2013-2015 m. Pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendrųjų ugdymo planų pristatymas | 6 |
VT-15 | (ES ir) Lietuvos antidiskriminacinė įstatyminė bazė | 8 |
VT-16 | Tarpkultūrinių kompetencijų ugdymas | 8 |
Kodas Juridinių asmenų registre: 305847080
A. Baranausko g. 19, LT-50239 Kaunas
Tel.: +370 37 332 529
El.p.: info@centras.krs.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.
Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
Funkciniai slapukai (būtini)Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, ir negali būti išjungti. Šie slapukai nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus asmeniškai atpažinti, ir yra ištrinami išėjus iš svetainės. |
|
Našumo slapukaiŠie slapukai leidžia apskaičiuoti, kaip dažnai lankomasi svetainėje, ir nustatyti duomenų srauto šaltinius – tik turėdami tokią informaciją galėsime patobulinti svetainės veikimą. Jie padeda mums atskirti, kurie puslapiai yra populiariausi, ir matyti, kaip vartotojai naudojasi svetaine. Tam mes naudojamės „Google Analytics“ statistikos sistema. Surinktos informacijos neplatiname. Surinkta informacija yra visiškai anonimiška ir tiesiogiai jūsų neidentifikuoja. |
|
Reklaminiai slapukaiŠie slapukai yra naudojami trečiųjų šalių, kad būtų galima pateikti reklamą, atitinkančią jūsų poreikius. Mes naudojame slapukus, kurie padeda rinkti informaciją apie jūsų veiksmus internete ir leidžia sužinoti, kuo jūs domitės, taigi galime pateikti tik Jus dominančią reklamą. Jeigu nesutinkate, kad jums rodytume reklamą, palikite šį langelį nepažymėtą. |