Kaip ir kasmet, rugsėjo mėnesį vyko pagalbos mokiniui specialistų pasitarimai, skirti naujų mokslų metų aktualijoms apžvelgti.
Rugsėjo 27 d., Zapyškio pagrindinėje mokykloje vyko Kauno rajono ugdymo įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų pasitarimas-metodinė diena. Kauno rajono Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus vyr. specialistė R. Valaitytė-Ramuckienė pristatė švietimo pagalbos aktualijas 2023-2024 m. metais. D. Balčiūnas, Kauno rajono pedagoginės psichologinės tarnybos direktorius kalbėjo apie Tarnybos veiklą, pristatė projektus bei iniciatyvas, skirtas įtraukiojo ugdymo įgyvendinimui ir mokinių psichinės bei emocinės sveikatos stiprinimui.
Metodinėje dienoje dalyvavo logopedė ekspertė R. Kirvėlienė iš Anykščių r. Svėdasų Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijos. Ji skaitė pranešimą apie foneminio suvokimo sutrikimų prevenciją priešmokykliniame ir pradiniame ugdyme, pristatė savo sukurtas metodines priemones, atsakinėjo į susirinkusių logopedų ir specialiųjų pedagogų klausimus.
R. Černiauskienė, Zapyškio pagrindinės mokyklos logopedė skaitė pranešimą „Ugdymo aplinkos individualizavimas, taikant specialiąsias mokymo priemones“. Pasitarimo dalyviai turėjo galimybę susipažinti su logopedės sukurtomis mokymo priemonėmis.
Pasitarimo pabaigoje Zapyškio pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui R. Veličkienė susirinkusius pasitarimo dalyvius įtraukė į smagų žaidimą, po kurio pakvietė neformaliai pabendrauti ir apžiūrėti atnaujintas mokyklos erdves, pagalbos mokiniui specialistų kabinetus.
Rugsėjo 28 d. švietimo centre tradiciniame rudeniniame pasitarime dalyvavo gausus būrys Kauno rajono ugdymo įstaigų socialinių pedagogų ir psichologų.
Susitikimą pradėjo Rasa Oliševičienė, Kauno apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus patarėja, kuri pristatė vaiko teisių apsaugos aktualijas, aptarė problemas, su kuriomis mokyklose dažnai susiduria pagalbos mokiniui specialistai.
Renata Valaitytė-Ramuckienė, Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus vyr. specialistė, pristatė Kauno rajono savivaldybės situaciją, įgyvendinant įtraukiojo ugdymo nuostatas ir atsakė į pasitarimo dalyvių klausimus.
Didžiausia tradicinių pagalbos mokiniui specialistų susitikimo nauda - galimybė neformaliai pabendrauti tarpusavyje, aptarti kylančias problemas, pasitarti, kaip būtų galima jas spręsti.